Pri vozilih s turbopolnilnikom se moč in navor povečata od 20 do 40 %, pri nekaterih vozilih tudi za več.
Poraba se pri optimiziranih vozilih zmanjša tudi do 10%.
Vožnja z vozilom bo bolj živahna in prožna, pospeševanje pa bo močnejše in enakomernejše. Ker se bo z optimizacijo povečal tudi navor, bo prehitevanje vozil mnogo lažje.
Optimizacija povprečno traja 1 - 3 ure.
Vsak nepooblaščen poseg v vozilo, motorno elektroniko ali programsko opremo izniči garancijo. Optimizacija PREKINE GARANCIJO, odvisno pa je tudi od pooblaščenega serviserja, če to preverja oziroma upošteva ob uveljavitvi garancije.
Večina vozil od leta 2004 dalje ima tako imenovane števce, ki beležijo poiskuse programiranja preko OBD priključka. Tam se beležijo kot neuspešni poskusi programiranja, saj programiranje ni bilo izvedeno s strani pooblaščenega servisa. Tudi če se vozilo povrne v prvotno stanje, podatki ostanejo zabeleženi. Če je tuning narejen na odprtem motornem računalniku, števci ne beležijo programiranja, vendar pa ostanejo sledi odpiranja računalnika kar tudi prekine garancijo.
Chiptuninga v Sloveniji NI MOŽNO homologirati. Organizacije, ki opravljajo storitve homologacije, zahtevajo TUV potrdilo, da so predelave skladne z vsemi predpisi in standardi. Organizacije v Sloveniji trenutno nimajo kadra, niti znanja, da bi omenjeno predelavo potrdila.
Strokovno opravljen tuning NIMA vpliva na tehniči pregled. Tehnični pregledi niso opremljeni, niti usposobljeni za merjenje moči avtomobila. Ekološke norme ostanejo iste, kot pred tuningom.
Pri vozilih, pri katerih je potrebno odpreti motorni računalnik, lahko pride do okvare te enote. Stranke, ki se odločijo za tuning, se morajo tega dejstva zavedati. Stroški popravila ali menjave motornega računalnika v tem primeru niso kriti.
Avtomatski menjalnik se samodejno prilagodi povečani moči in navoru. Če je navor pravilno razporejen, je omogočeno bolj tekoče prestavljanje.
Power Box je elektronska naprava, ki prestreza signale z motorja in namerno pošilja motornemu računalniku napačne podatke o delovanju le tega. Na podlagi tega motorni računalnik poveča dovod goriva v motor. Ker Power Box poveča samo dovod goriva v motor, je razmerje goriva in zraka porušeno. Posledica tega je povečana moč motorja, vendar daleč od tega kar oglašujejo proizvajalci teh naprav.
Kot posledica vgradnje Power Boxa imajo avtomobili novejših letnikov težave s filtri trdih delcev (FAP-DPF). Zaradi prevelike količine goriva ni dovolj časa in zraka, da ta izgori.
Pri novejših avtomobilih Power Box nima učinka, saj po nekaj kilometrih napredna motorna elektronika zazna, da vozilo deluje v zmoti. V takem primeru začne vozilo delovati z zmanjšano močjo v varovalnem načinu.
Tel: +386 1 78 61 752
GSM: +386 41 663 436
Mail: bohtuning@gmail.com
Torek - Petek: 9:00 - 16:00